RODO

Inspektorem ochrony danych w Domu Pomocy Społecznej jest Kinga Smilgin

e-mail: kinga.smilgin@cbi24.pl

tel. 533 402 003

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej: „RODO” informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Zielonej Górze, reprezentowany przez dyrektora (adres: ul. Aleja Juliusza Słowackiego 29, 65-326 Zielona Góra, e-mail: sekretariat@dpszgora.pl, nr tel. 68 320 20 64).
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję na ww. adres Administratora.
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji usług świadczonych przez Administratora w zakresie potrzeb bytowych, opiekuńczych, wspomagających w sposób zgodny z określonymi standardami i w oparciu o indywidualne potrzeby, a ponadto w celu realizacji zadań w zakresie pomocy społecznej zleconych przez podmioty uprawnione na podstawie odrębnych przepisów. 
  4. Podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO (przetwarzanie jest niezbędne ze względów związanych z ważnym interesem publicznym, na podstawie prawa Unii lub prawa państwa członkowskiego, które są proporcjonalne do wyznaczonego celu, nie naruszają istoty prawa do ochrony danych i przewidują odpowiednie i konkretne środki ochrony praw podstawowych i interesów osoby, której dane dotyczą) w związku z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej  (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2268 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 734).
  5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, o którym mowa w pkt. 3 z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych, tj. 50 lat.   
  6. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.
  7. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
  8. Podanie przez Państwa danych osobowych w związku z ciążącym na Administratorze obowiązkiem prawnym jest obowiązkowe, a ich nieprzekazanie skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
  9. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych tj. usługodawcom wykonującym usługi serwisu systemów informatycznych, podmiotom zapewniającym ochronę danych osobowych i bezpieczeństwo IT, dostawcom usług teleinformatycznych, dostawcom usług informatycznych w zakresie systemów księgowo-ewidencyjnych, usługodawcom z zakresu księgowości oraz doradztwa prawnego, dostawcy usług hostingu poczty mailowej w przypadku korespondencji prowadzonej drogą mailową, dostawcy usług brakowania bądź archiwizowania dokumentacji i nośników danych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa
  10. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

 

 

Informacje przetwarzania danych osobowych w systemie monitoringu wizyjnego obiekt i teren monitorowany

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1:

Administratorem danych przetwarzanych w ramach stosowanego monitoringu wizyjnego jest Dom Pomocy Społecznej w Zielonej Górze, reprezentowany przez dyrektora (adres: ul. Aleja Juliusza Słowackiego 29, 65-326 Zielona Góra, e-mail: sekretariat@dpszgora.pl, nr tel. 68 320 20 64).

W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się

z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.

Dane osobowe będą przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników

i mieszkańców oraz innych osób tam przebywających, jak również ochrony mienia.

Podstawą prawną przetwarzania wizerunku pracowników, mieszkańców oraz innych osób zarejestrowanych przez monitoring jest art. 6 ust. 1 lit. c, f ww. rozporządzenia w związku z art. 222 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2023.1465 t. j.).

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres nieprzekraczający 4 dni. W przypadku, w którym nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, np. sądy, policja.

Administrator nie ma zamiaru przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.

Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

żądania dostępu do danych osobowych

ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Klauzula informacyjna dotycząca fanpage`a Domu Pomocy Społecznej na portalu Facebook

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r., Nr 19, s.1 ze zm.) – dalej: „RODO” informuję, że:

Administratorem Państwa danych jest Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze.

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres administratora.

Informacje ogólne:

  • działanie fanpage’a na portalu internetowym www. facebook.pl (dalej zwanym „Facebook”) powinno być zgodne z wymogami, które są zawarte w regulaminie Facebook.
  • informacje zawarte na Państwa profilu oraz aktywności wynikające z jego użytkowania są bezpośrednio administrowane przez Facebook.
  • przetwarzamy Państwa dane głównie na potrzebny odpowiedzi na Państwa pytania, komentowanie wpisów oraz komunikacji z użytkownikami w ramach prowadzonej przez nas działalności oraz treści przez nas udostępnionych.
  • dane osobowe zbierane poprzez komunikację z użytkownikami przetwarzamy tylko na potrzeby udzielenia odpowiedzi, jeśli istnieje taka konieczność.
  • państwa aktywność związana z korzystaniem z naszego fanpage’a
    nie jest archiwizowana przez nas poza serwisem Facebook.
  • nie mamy kontroli nad tym, jakie dane gromadzi dostawca wtyczek lub stron serwisów społecznościowych i jak je przetwarza. Aby uzyskać informacje na temat celu i zakresu gromadzenia danych, w tym także plików cookies tam stosowanych, ich dalszego przetwarzania i wykorzystywania przez zewnętrznych dostawców oraz przysługujących Państwu praw oraz opcji ustawień ochrony prywatności tych dostawców, mogą Państwo zapoznać się z informacją o ochronie danych odpowiedniego dostawcy: Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA https://pl-pl.facebook.com/privacy/explanation.                                                                                                                                                                                                                                                                                       

Cel i podstawa prawna: dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia fanpage’a pod nazwą Dom Pomocy Społecznej w Zielonej Górze na portalu społecznościowym Facebook, na warunkach oraz na zasadach określonych przez Facebook i informowania za jego pomocą o aktywności administratora, działalności informacyjnej i promocyjnej administratora, różnych wydarzeń, budowaniu i utrzymaniu społeczności związanej z administratorem oraz w celu komunikacji za pośrednictwem dostępnych funkcjonalności serwisu Facebook (komentarze, chat, wiadomości). Państwa dane osobowe przetwarzane mogą być również na podstawie udzielonej zgody wyrażonej w drodze jednoznacznej, potwierdzającej czynności poprzez czynności, o których mowa w pkt 5 ppkt 1 poniżej (udzielenie komentarza, reakcji na zamieszczane w portalu posty lub innej interakcji z portalem Facebook), w zakresie, celu i przez czas określony w regulaminie Facebook lub co do zasady do wycofania zgody i usunięcia zgromadzonych danych w obszarze pozostającym w możliwościach administratora (podstawa z art. 6 ust. 1 lit a RODO).

Zakres przetwarzanych danych:

   administrator przetwarza dane osobowe osób, które:

  • dokonały subskrypcji fanpage poprzez kliknięcie ikony „Lubię to” lub „Obserwuj”,
  • opublikowały swój komentarz pod którymkolwiek z postów zamieszczonych na fanpage’u,
  • wysłały wiadomość.

   administrator będzie przetwarzał następujące dane:

  • podstawowe dane identyfikacyjne (zazwyczaj zawierające imię i nazwisko) w zakresie opublikowanym przez Państwa na Państwa własnym profilu na portalu społecznościowym Facebook,
  • dane opublikowane przez Państwa na profilu Facebook;                                                                                                                                                                                           – zdjęcie profilowe (dzięki niemu w niektórych przypadkach możemy poznać Państwa wizerunek);                                                                                                                 – inne zdjęcia (które również mogą przedstawiać wizerunek) wynikające z relacji fanpage – użytkownik; umieszczanie zdjęć pod naszymi postami jest z Państwa strony dobrowolne;                                                                                                                                                                                                                                            – treść Państwa komentarzy oraz treść rozmowy prowadzonej przez aplikację Messenger, w tym anonimowe dane statystyczne dotyczące osób odwiedzających fanpage’a dostępne za pomocą funkcji „Facebook Insights” udostępnionej przez Facebooka stosownie do niepodlegających zmianie warunków korzystania z serwisu Facebook, gromadzone dzięki plikom szpiegującym (zwanym „plikami cookies”), z których każdy zawiera niepowtarzalny kod użytkownika, który można powiązać z danymi połączenia użytkowników zarejestrowanych na Facebooku, a który zostaje pobrany i przetworzony w chwili otwarcia fanpage’a.        

Okres przetwarzania danych: 

Państwa dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych celów:

  • informacje na temat użytkowników, które posiadamy w wiadomościach prywatnych będą przechowywane na czas odpowiedzi na Państwa pytania, nie dłużej niż 1 miesiąc;
  • w przypadku informacji, które posiadamy w ramach udostępnionych przez Państwa komentarzy, będą one dostępne na naszym serwisie do czasu usunięcia ich przez autora;
  • Państwa dane osobowe gromadzone przez Facebook tj. historia wpisów, historia aktywności w aplikacji Messenger, historia aktywności poprzez aplikację Instagram podlega retencji na zasadach określonych regulaminem Facebooka;
  • dane statystyczne dotyczące osób odwiedzających fanpage’a dostępne za pomocą funkcji „Facebook Insights” będą przetwarzane przez czas dostępności tych danych w serwisie Facebook wynoszący 2 lata;
  • dane przetwarzane na podstawie zgody będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.

Odbiorcy danych:

  1. W zakresie fanpage’a, w związku ze specyfiką portalu Facebook, informacje o osobach obserwujących fanpage’a, o polubieniach, a także treści komentarzy, posty i inne informacje dostarczane przez użytkowników są jawne.
  2. Państwa dane możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:
  • podmiotom, z których korzystamy przy przetwarzaniu danych, z którymi zawarliśmy umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych;
  • podmiotom, którym jesteśmy zobowiązani przekazać Państwa dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
  • właścicielowi portalu społecznościowego Facebook na niepodlegających zmianie zasadach dotyczących danych określonych przez Facebook dostępnych pod adresem https://www.facebook.com/about/privacy.

Jednocześnie informujemy, że nie przekazujemy Państwa danych poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z zastrzeżeniem ponadnarodowego charakteru przepływu danych w ramach serwisu Facebook. Natomiast serwis Facebook może przekazywać Państwa dane poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 

Państwa dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegać profilowaniu.

W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
  • prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
  • prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe – ma charakter dobrowolny. Nieprzekazanie danych skutkować może brakiem możliwości przeglądania fanpage’a oraz realizacji innych czynności, w tym o których mowa w pkt 5 ppkt 1 klauzul

Regulamin fanpage na Facebook

I.     Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady gromadzenia i wykorzystywania danych osobowych osób odwiedzających oficjalny publiczny profil fanpage’u na Facebook’u, a także zasady usuwania komentarzy oraz blokowania kont użytkowników. 

Przed rozpoczęciem korzystania z fanpage użytkownicy są zobowiązani zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu.

Podejmując jakiekolwiek czynności w ramach fanpage’a użytkownik potwierdza, że zaznajomił się z treścią niniejszego regulaminu oraz zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień.

II. Definicje

Fanpage – profil, konto  Dom Pomocy Społecznej w Zielonej Górze na portalu społecznościowym Facebook https://www.facebook.com/profile.php?id=100066718613201 , utworzone w celu promocji Domu Pomocy Społecznej, informowaniu o aktualnych wydarzeniach oraz działaniach podejmowanych przez Dom Pomocy Społecznej, z możliwością umieszczania komentarzy, przesłania wiadomości prywatnej, dokonania subskrypcji profilu poprzez  kliknięcie ikony „Obserwuj” „Lubię to” „Subskrybuj” „Poleć”, publikacji komentarza, przesłania wiadomości za pośrednictwem komunikatora. 

Administrator fanpage’a – osoba wyznaczona przez Dyrektora Domu Pomocy Społecznej do bieżącego zarządzania i obsługi profilu.

Użytkownik – osoba fizyczna mająca odwiedzająca lub korzystająca z usług i  funkcjonalności fanpage.

III. Ogólna informacja o zasadach publikacji oraz możliwości ograniczenia publikacji przez firmę Meta na platformie Facebook 

Publikując treści na fanpage’u Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze należy mieć na uwadze konieczność przestrzegania   „Zasad” oraz „Standardów społeczności Facebooka” , które definiują, co jest dozwolone, a co zabronione w technologiach firmy Meta. Zgodnie ze „Standardami społeczności Facebooka”, w niektórych przypadkach Facebook może usunąć treść wykorzystującą dwuznaczne lub niejasne sformułowania, kiedy dodatkowy kontekst pozwala stwierdzić, że treść ta narusza standardy. W określonych przypadkach dopuszczane są treści, które w przeciwnym razie naruszałyby standardy, przy podejmowaniu takich decyzji brane pod uwagę są:

  1. Przemoc i zachowania sprzeczne z prawem: koordynowanie aktów przemocy i promowanie przestępstw, niebezpieczne organizacje i osoby, oszustwo i wprowadzanie w błąd, towary i usługi ograniczone, przemoc i podżeganie do niej.
  2. Bezpieczeństwo:  wykorzystywanie seksualne dorosłych, nękanie i prześladowanie, wykorzystywanie seksualne dzieci, molestowanie i nagość, wykorzystywanie ludzi, naruszenia prywatności, samobójstwo, samookaleczenie i zaburzenia odżywiania.
  3. Treści budzące zastrzeżenia:  nagość i aktywność seksualna dorosłych, nagabywanie seksualne dorosłych i język nacechowany słowami, wyrażeniami o charakterze seksualnym, mowa nienawiści, treści drastyczne i zawierające przemoc.
  4. Integralność oraz autentyczność:  integralność konta i autentyczność tożsamości,  cyberbezpieczeństwo,  nieautentyczna aktywność,  nadanie statusu „in memoriam”,  dezinformacja, spam.
  5. Poszanowanie własności intelektualnej.
  6. Prośby i decyzje dotyczące zawartości:  dodatkowa ochrona osób nieletnich,  prośby użytkowników.

W przypadku gdy konto na Facebooku zostało wyłączone lub zablokowane przez firmę Meta z powodu naruszenia  lub  Standardów społeczności Facebooka, można odwołać się od takiej decyzji  zgodnie z „Procedurą rozpatrywania skarg” przez Facebook.

W przypadku stwierdzenia naruszenia praw osobistych, przepisów lokalnych lub  np. w zakresie nękania, prześladowania, propagowania nienawiści) można złożyć wniosek o usunięcie treści- „Wniosek o usunięcie treści” .

IV. Informacja o zasadach publikacji oraz możliwości ograniczenia publikacji przez Dom Pomocy Społecznej w Zielonej Górze na jej fanpage’u

Fanpage Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze jest miejscem, w którym użytkownicy mogą korzystać z wolności słowa i w sposób swobodny wyrażać swoje opinie, swoboda ta  nie ogranicza się do informacji i poglądów, które są odbierane przychylnie albo postrzegane jako nieszkodliwe lub obojętne, dopuszczalne są  zarówno wypowiedzi aprobujące, jak i krytyczne. 

Z uwagi na konieczność przestrzegania przepisów prawa polskiego, niektóre publikowane treści mogą zostać usunięte, a użytkownicy zablokowani. Na fanpage nie należy publikować:

  • komentarzy, które są obraźliwe, zawierają wulgaryzmy oraz naruszają podstawowe normy etyczne i zasady współżycia społecznego (min. treści
    o charakterze pornograficznym, erotycznym, nakłaniającym do przemocy, samobójstw treści o charakterze rasistowskim);
  • informacji, które są nieprawdziwe lub naruszające prawa osób trzecich;
  • treści, które ośmieszają lub obrażają innych użytkowników fanpage.

Administrator fanpage’a Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze  kieruje się zasadą proporcjonalnego stosowania środków ograniczających aktywność użytkowników na fanpage’u. W zależności od oceny naruszenia niniejszego regulaminu administrator strony może:

  1. w przypadku naruszenia zasad niniejszego regulaminu mniejszej wagi:

– przesłać komunikat upominający poprzez komunikator;

– usunąć komentarz;

  1. w przypadku powtarzających się naruszeń mniejszej wagi lub naruszenia zasad niniejszego regulaminu

-usunąć komentarz i czasowo zablokować użytkownika;

-trwale zablokować użytkownika.  

V. Zamieszczanie komentarzy i innych informacji w kontekście prawa do usunięcia danych ( prawa do bycia zapomnianym)

 Ze względu na specyfikę sieci Internet trwałe usunięcie danych, (pomimo faktycznego usunięcia ze strony internetowej) jest w praktyce niemożliwe, dlatego aby zapewnić właściwą ochronę dla danych osobowych należy rozważnie umieszczać komentarze oraz inne informacje  na funpage.

Nie należy umieszczać na stronie danych wymagających ochrony np. numer PESEL, numer dowodu osobistego, numer kont osobistych, informacje o stanie zdrowia.

Ze względu na możliwość różnego rodzaju oszustw, użytkownicy biorą odpowiedzialność za zamieszczane dane osobowe zarówno własne, jak i osób trzecich.

VI. Polityka plików cookies

Pliki cookies są małymi plikami tekstowymi, które są przechowywane na urządzeniu użytkownika podczas korzystania z witryn internetowych. W kontekście Facebooka, cookies pełnią różne funkcje, takie jak:

  1. Autoryzacja i Bezpieczeństwo: cookies umożliwiają Facebookowi rozpoznanie użytkownika po zalogowaniu się na konto. Dzięki temu użytkownik nie musi się ponownie logować przy każdej wizycie. Cookies pomagają również zabezpieczyć konto przed nieautoryzowanym dostępem.
  2. Personalizacja: Facebook używa cookies do przechowywania informacji o preferencjach użytkownika, co pozwala na personalizację wyświetlanych treści, takich jak reklamy, posty i sugestie znajomych.
  3. Analityka i Badania: cookies zbierają dane na temat aktywności użytkownika na Facebooku, co pomaga firmie analizować i udoskonalać swoje usługi. Przykładem może być analiza, jakie posty cieszą się największą popularnością.
  4. Reklamy: Facebook korzysta z cookies, aby wyświetlać spersonalizowane reklamy, które są bardziej dopasowane do potrzeb danego użytkownika. Cookies zbierają informacje o przeglądanych stronach i preferencjach użytkownika, co umożliwia lepszą selekcję odbiorców w celu określenia docelowej grupy konsumentów, dla danej reklamy.
  5. Funkcje społecznościowe i wtyczki: cookies umożliwiają integrację z zewnętrznymi aplikacjami i usługami, takimi jak przyciski „Lubię to” na stronach internetowych spoza Facebooka. Dzięki cookies użytkownik może łatwo udostępniać treści i wchodzić
    w interakcje ze znajomymi.
1.      Zarządzanie Plikami cookies

Użytkownicy mają możliwość zarządzania plikami cookies na kilka sposobów:

Ustawienia przeglądarki: większość przeglądarek internetowych pozwala na kontrolowanie cookies przez ustawienia prywatności. Użytkownicy mogą zablokować lub usunąć cookies, ale może to wpłynąć na funkcjonalność Facebooka i innych stron.

Ustawienia Facebooka: Facebook umożliwia użytkownikom kontrolę nad swoimi danymi i ustawieniami prywatności bezpośrednio z poziomu konta. Można tam zarządzać preferencjami dotyczącymi reklam i przeglądanych treści.

2.      Polityka prywatności

Facebook regularnie aktualizuje swoją politykę prywatności, aby informować użytkowników o tym, jak ich dane są zbierane i wykorzystywane. Użytkownicy mogą przeczytać pełną politykę prywatności Facebooka, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat plików cookies i innych technologii śledzących.

VII. Postanowienia końcowe

We wszystkich sprawach w niniejszym regulaminie obowiązują regulacje zawarte  w regulaminie serwisu Facebook.

Pod linkiem https://www.facebook.com/profile.php?id=100066718613201 znajduje się obowiązek informacyjny, z którym należy się zapoznać.